Na aula de 5º de Educación Infantil, estamos a facer unha iniciación ao xogo de mesa como material curricular. Traballar con xogos de mesa dentro da aula resulta unha ferramenta educativa moi valiosa, xa que permite desenvolver diversas habilidades cognitivas e sociais de forma práctica e divertida. A través dos xogos, os alumnos non só melloran as súas capacidades de concentración, estratexia e resolución de problemas, senón que tamén fomentan habilidades de cooperación e comunicación. Ademais, ao integrar os xogos de mesa no proceso de ensinanza-aprendizaxe, consegumos crear un ambiente onde os alumnos aprenden facendo, favorecendo unha aprendizaxe máis activa e motivadora. Neste contexto, xogos como o Carcassonne Junior son unha excelente opción para traballar aspectos clave do pensamento computacional, xa que favorecen de maneira natural a posta en práctica de habilidades lóxicas e algorítmicas.
#CasteL@b é o blogue dos programas Polos Creativos e Biblioteca Creativa no CPI Plurilingüe Virxe da Cela. Forma parte da Biblioteca Castelao. Os programas Polos Creativos e "Biblioteca Creativa" son promovidos pola Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, Xunta de Galicia.
jueves, 9 de enero de 2025
Os exploradores de Monfero descubren os xogos de mesa
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
Xornada formación Biblioteca Creativa
O día 5, participamos la formación organizada polo CAFI e pola Asesoría de Bibliotecas, para os coordinadores e equipos de Bibliotecas crea...
-
Na aula de 5º de Educación Infantil fomos cociñeiros! Fixemos entre todos marmelada de figos. A elaboración dunha receita de cociña é unh...
-
Outro curso máis, durante os leceres de comedor, o alumnado (de 4º EP a 4º ESO) tivo a posibilidade de desfrutar quincenalmente das xuntanz...
-
Outra parte fundamental que se intenta dinamizar a través do Clube de Xogos de mesa, é a creación de contido audiovisual en galego. Por iso,...
No hay comentarios:
Publicar un comentario