Dentro da formación continua do profesorado, unha das liñas de traballo na que nos estamos a formar, é a aprendizaxe a partir de xogos de mesa. O ponente Francisco Pérez, chegou para ensinarnos o concepto ABX, a relación entre o ABX e os currículos (D150/2022 e D155/2022).
O relator comezou ensinándonos a diferenza entre "Serius Game", "Gamificación" e "ABX". A partir diso, exemplificou como na súa aula, a través das estacións de aprendizaxe (nas que inclúe o xogo), introduce o traballo, seguimento e avaliación de diferentes materias como CCNN e CCSS. Rematamos a sesión analizando a relación de 3 xogos co curriculum.
#CasteL@b é o blogue dos programas Polos Creativos e Biblioteca Creativa no CPI Plurilingüe Virxe da Cela. Forma parte da Biblioteca Castelao. Os programas Polos Creativos e "Biblioteca Creativa" son promovidos pola Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, Xunta de Galicia.
lunes, 20 de mayo de 2024
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
Continuamos programando en educación infantil
O alumnado de infantil continúa practicando a programación para favorecer o desenvolvemento do pensamento computacional: De forma conectad...
.jpg)
-
O alumnado de infantil, pasouse pola aula de Polos para coñecer a Photon, un robot co que as nenas e nenos se inician na programación de for...
-
O alumnado de 5º de Educación Infantil está a traballar por Aprendizaxe Baseado en Xogos e tódolos martes adican un ratiño a usar diferente...
-
Na aula de 5º de Educación Infantil fomos cociñeiros! Fixemos entre todos marmelada de figos. A elaboración dunha receita de cociña é unh...
No hay comentarios:
Publicar un comentario