Dentro da formación continua do profesorado, unha das liñas de traballo na que nos estamos a formar, é a aprendizaxe a partir de xogos de mesa. O ponente Francisco Pérez, chegou para ensinarnos o concepto ABX, a relación entre o ABX e os currículos (D150/2022 e D155/2022).
O relator comezou ensinándonos a diferenza entre "Serius Game", "Gamificación" e "ABX". A partir diso, exemplificou como na súa aula, a través das estacións de aprendizaxe (nas que inclúe o xogo), introduce o traballo, seguimento e avaliación de diferentes materias como CCNN e CCSS. Rematamos a sesión analizando a relación de 3 xogos co curriculum.
#CasteL@b é o blogue dos programas Polos Creativos e Biblioteca Creativa no CPI Plurilingüe Virxe da Cela. Forma parte da Biblioteca Castelao. Os programas Polos Creativos e "Biblioteca Creativa" son promovidos pola Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, Xunta de Galicia.
lunes, 20 de mayo de 2024
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
ALUMNADO DE 2º DE EDUCACIÓN PRIMARIA EXPERIMENTA COA RADIO
Durante varios días do mes de novembro os nenos e nenas de 2º de EP visitarán a Aula de Ferraganchos para experimentar coa radio. Acudirán ...
-
Outro curso máis, durante os leceres de comedor, o alumnado (de 4º EP a 4º ESO) tivo a posibilidade de desfrutar quincenalmente das xuntanz...
-
Grazas ao apoio da Fundación Ayuda en Acción , que promoveu a creación dun Club de Radio no CPI Virxe da Cela e organizou esta saída extra...
-
Outra parte fundamental que se intenta dinamizar a través do Clube de Xogos de mesa, é a creación de contido audiovisual en galego. Por iso,...
No hay comentarios:
Publicar un comentario