Pablo Arribas, da Escola Multidisciplinar Gazapo (Narón), impartiu o primeiro dos seminarios centrados en Robótica e Drons dentro do PFPP F2331055 Polos creativos no CPI Plurilingüe Virxe da Cela, o martes 23 de abril de 2024 (de 16:45 a 19:15h). Nesta primeira sesión o profesorado asistente traballou coa programación de robots M-Bot, utilizando o software Scratch Junior. Esperamos que esta formación anime aos docentes a sacarlle o máximo partido aos recursos materiales dos que dispón o noso centro. De feito, nunha vitrina da Aula Ferraganchos, dispoñemos dunha flota de robots Make-block que xa foron utilizados en cursos anteriores e que están esperando que o alumnado os poña de novo a camiñar e facer diferentes accións!! Ao final da sesión tambén estivemos descubrindo o enorme potencial do Tale-Bot-Pro, que xa se está a usar nas aulas de educación infantil, e tamén con Sphero, unha atractiva bola robótica que permite ao alumnado aprender a programar xogando. O próximo martes 30 abril teremos a segunda e última sesión con Pablo Arribas, que se vai centrar no manexo de drons e no deseño de videoxogos.
#CasteL@b é o blogue da Biblioteca Creativa do CPI Plurilingüe Virxe da Cela. Forma parte da Biblioteca Castelao. O programa "Biblioteca Creativa" é un proxecto da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, Xunta de Galicia.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
SEGUNDA SESIÓN FORMACIÓN ROBÓTICA E DRONS
Pablo Arribas, da Escola Multimedia Gazapo (Narón), visitou de novo o noso centro para realizar a segunda das formacións en Robótica e Drons...
-
SUPERfinal do Reto DigiCraft 2022 Fai unhas semanas recibíamos unha boa nova, comunicábasenos que o noso centro fora seleccionado para pa...
-
O mércores 12 abril 2023, de 16:45 a 18:15, levouse a cabo unha sesión de formación para o profesorado impartida por Yolanda Castro López., ...
-
Grazas ao apoio da Fundación Ayuda en Acción , que promoveu a creación dun Club de Radio no CPI Virxe da Cela e organizou esta saída extra...
No hay comentarios:
Publicar un comentario