Os tempos de lecer son o momento ideal para
desconectar da actividade mental dos tempos lectivos e tamén para desenvolver a
socialización, a motricidade física e emocional do alumnado. Neles, se practican e aprenden as normas sociais
e culturais ao tempo que se regula o comportamento do alumnado atendendo a
intereses e preferencias de xogo.
As mesmas, deben atender á cultura propia da
infancia ofrecendo un espazo no que poidan xogar e xestionar ás súas relacións
e dar vida a súa actividade creativa e emocional.
Para isto, os espazos deben ofrecer diferentes
oportunidades de acción nas que o alumnado sinta que os seus xogos teñen cabida
no mesmo. Desta forma, o alumnado patexou a principio de curso que querían contar
espazos diferenciados dentro do lecer: para poder xogar en calma, para manter
certa actividade ou para expandir toda a súa enerxía e actividade.
Pero, como facelo?
Aquí entra unha casualidade, o cambio nas liñas de teléfono nos concellos que fixo que a empresa que se
ocupaba desta instalación nos cedese as bobinas de cabreado unha vez baleiras.
Este foi o punto de partida do que hoxe xa
esta no patio: unhas fermosas mesas elaboradas polas diferentes clases da etapa
da Ed. Primaria dentro dun esforzo compartido e sumativo. Tiveron que deseñar,
limpar e lixar. Tamén revestir e decorar: quen pode dar máis? As mesmas as complementamos
cun encerado tradicional.
O mellor de todo: velos xogar e gozar do seu
propio espazo.
No hay comentarios:
Publicar un comentario